KIP 2012 Sonsbeekpark


Van 9 tot 17 juni was het weer Knit In Public week, en ook dit jaar kon ik dit niet ongemerkt laten voorbijgaan. De NKS karma groep had grootse plannen dit jaar een heuse KarmaKIPnick.
Samen met Bailey werden een gezamenlijk treinkaartje gekocht en kon het avontuur beginnen. We vertrokken in koud en regenachtig Sittard, maar dat kon de pret niet drukken en bij iedere treinoverstap werd het helderder en warmer.
 

In Arnhem  aan het stations was er zelfs een flauw zonnetje dat ons verwelkomde en kon de speurtocht naar de picknick plaats beginnen.En spoor van acrieltjes wees ons de weg naar het mooie Sonsbeekpark.




De modjes hadden een leuk plekje uitgezocht dicht bij het water en tussen de ganzen en de eenden werd er grote brei en haak kring gemaakt.


En er werd zittend geKIPt, liggend geKIPt en staand geKIPt,




er werd gegeten, gesnoept en geschranst



prachtige WIP’s en Afjes en jurken en wolletjes bewonderd geaaid en bepoteld




Er werd gebreid, gehaakt, en gelachen. We hadden ook veel bekijks vooral van de vele groepen wandelaars die ijverig voorbij kwamen gestapt. En de opmerkingen vlogen overentweer : van links links links, neen averecht averecht, en of wij meededen aan de 40km breien, en of dit nu wildbreien was. Echt geïnterseerden stopten om een praatje te maken...... een echt KIPdagje zoals het moet zijn en waar we nog heel lang zullen van nagenieten

Als er personen zijn die liever niet hun foto hier zien staan geef even een seintje dan haal ik ze weg

7 opmerkingen:

Mira zei

Wat zag dat er weer gezellig uit!!

Ans zei

Dat ziet er wel heel gezellig uit!!!!

Katja (@Yane) zei

Geweldig! Zag er idd erg gezellig uit!

Pluisje zei

Wat een gezellige bedoening!!

dominiqueknitting zei

samen met andere mensen je passie delen, beter kan niet...

Unknown zei

Ik volg je blog al een tijdje maar reageer niet zo vaak...Bij deze geef ik je mijn sunshine-award door. Meer info vind je op mijn blog!

Groetjes,
Ellen

Anoniem zei

Wat een leuk verslag Line (sorry, ik was blijkbaar vergeten te reageren....). Ik kijk met veel plezier op deze dag terug.