Breien op zijn Paasbest

~ For English scroll down ~ Easter Knitting ~


De dagen worden langer, het zonnetje laat zijn eerste warmte voelen, het is duidelijk er hangt lente in de lucht. Als de lente kriebelt in je buik kan je onmogelijk voorbij lopen aan het nieuwe boek van Arne&Carlos Breien op hun paasbest.  Al deze vrolijke kleuren passen nu echt bij mijn stemming
Yes, Spring is in the air, the days are getting longer, and sun is growing warmer. When I saw the new book of  Arne&Carlos  I just had to buy it



Als een blok viel ik voor het lekkere kontje van haasje pomponstaart. Arne&Carlos breien met Dale garen, maar dat is in Belgie niet verkrijgbaar, naarstig gezocht naar iets dat kon dienen en ik had nog een bolletje Regia Silk liggen. waarschijnlijk wordt mijn paashaas nu wat kleiner  maar hij wordt ook lekker zacht. De pootjes zijn alvast goed gelukt nu nog de rest.
 I immediately fell in love with the Easterbunny. Normally Arne&Carlos knit with Dale yarn but you can not buy that yarn in Belgium. In my stash I duck up a skein of Regia Silk, maybe my bunny will be a little bit smaller but it will be soft. The legs are finished and love it so far.


 

Voor wie zin heeft in een Meet&Greet met Arne&Carlos ze komen naar Nederland om hun nieuwe boek te promoten. En ditmaal staat Maastricht op hun agenda, en laat Maastricht nu de stad zijn die heel dicht bij mijn thuis ligt. Ik wil deze bijzondere heren zeker ontmoeten op 30 maart en een paar toertjes met hun samen te breien.
For all the Arne&Carlos fans they are coming to Holland again. And this time they visit Maastricht, and my house is not so far from Maastricht. So I will be there on March the 30 to meet these guys and knit a few rounds with them.

Voor allen die niet dicht bij Maastricht wonen toch nog even alle datums

Vrijdag 30-3 van 11.00 - 13.00 uur bij Selexyz Maastricht
Vrijdag 30-3 van 15.00 - 18.00 uur bij Selexyz Arnhem
Zaterdag 31-3 van 10.00 - 12.00 uur bij Selexyz Groningen
Zondag 1-4 van 12.00 - 14.00 uur bij Selexyz Rotterdam.


3 opmerkingen:

Dinah zei

Leuk he die haas. Ik ben er ook een aan het maken maar niet van A&C. Gaat de meeting wel door want Selexyz schijnt falliet te zijn?
Zou wel erg vervelend zijn.

zonnig weekend, dinah

Anoniem zei

Hello Line,
How lucky you are to go and see Arne en Carlos,bring us news!
I can't wait to see your bunny...mine is nearly finished, he's waiting for his ears
Dominique (Domi62)

hannah zei

Ach wat een leukerd is deze haas. Het is een leuke hype, toch trekt het me momenteel niet om aan het ballen/eieren breien te gaan....